Garanţia  produselor noastre de calitate distribuite on-line se face pe  baza facturii.
Termenul de garanţie este de 12 luni.
Modalităţile de asigurare a garanţiei – se face pe baza facturii fiecarui produs in parte!

 Intreţinerea:

  • Ramele de ochelari se pun si se dau jos de pe nas cu ambele maini. (in caz contrar se largesc sau se decalibreaza in timp)
  • Ramele de ochelari nu se vor purta drept coredeluta pe cap. (in caz contrar vor aparea ciobituri si fisuri pe lentile + in cazul doamnelor se vor degrada daca au fixativ in par)
  • Ochelarii cand ii puneti pe birou vor fi pusi  intotdeauna cu lentilele in sus. (in caz contrar vor aparea zgarieturi transversale pe lentile)
  • Ochelarii se pastreaza in toc cand nu ii folositi. (in caz contrar se pot deteriora si decalibra)
  • Lentilele se vor curate doar cu lavete de microfibra + solutii speciale ZEISS. (in caz contrar se vor zgaria si se va deteriora antireflexul).

Atentie !!!    Solutiile din supermarketuri afecteaza antireflexul de pe lentile si le matuieste, la fel ca solventii chimici din detergentii de vase sau de haine, fixativul si sarea.

 Reparare ochelarilor cumparati din magazinele noastre este GRATUITA :

  • inlocuire suruburilor ,inlocuirea perinitelor nazale si inlocuirea aparatorilor de urechi

În cazul produselor folosite in mod necorespunzator folosirii ochelarului ,(- ruperea sau deteriorarea acestora ,spargerea ,ciobirea sau zgarierea lentilelor) din cauza neglijentei consumatorului costurile vor fi suportate de consumator .

Expedierea coletului va fi suportata de catre consumator