Garanţia produselor noastre de calitate distribuite on-line se face pe baza facturii.
Termenul de garanţie este de 12 luni.
Modalităţile de asigurare a garanţiei – se face pe baza facturii fiecarui produs in parte!
Intreţinerea:
- Ramele de ochelari se pun si se dau jos de pe nas cu ambele maini. (in caz contrar se largesc sau se decalibreaza in timp)
- Ramele de ochelari nu se vor purta drept coredeluta pe cap. (in caz contrar vor aparea ciobituri si fisuri pe lentile + in cazul doamnelor se vor degrada daca au fixativ in par)
- Ochelarii cand ii puneti pe birou vor fi pusi intotdeauna cu lentilele in sus. (in caz contrar vor aparea zgarieturi transversale pe lentile)
- Ochelarii se pastreaza in toc cand nu ii folositi. (in caz contrar se pot deteriora si decalibra)
- Lentilele se vor curate doar cu lavete de microfibra + solutii speciale ZEISS. (in caz contrar se vor zgaria si se va deteriora antireflexul).
Reparare ochelarilor cumparati din magazinele noastre este GRATUITA :
- inlocuire suruburilor ,inlocuirea perinitelor nazale si inlocuirea aparatorilor de urechi
În cazul produselor folosite in mod necorespunzator folosirii ochelarului ,(- ruperea sau deteriorarea acestora ,spargerea ,ciobirea sau zgarierea lentilelor) din cauza neglijentei consumatorului costurile vor fi suportate de consumator .
Expedierea coletului va fi suportata de catre consumator